Branding

Branding is de identiteit van jouw bedrijf. Het is het visuele en inhoudelijke verhaal dat jouw zaak herkenbaarheid en persoonlijkheid geeft. Dat maakt dat klanten keer op keer voor jou kiezen.

Of zoals Jef Bezos het zei: “branding is what people say about your brand when you’re not in the room”.

Wat kan branding voor jouw bedrijf betekenen?

Herkenbaarheid
Branding is het eerste waar je klanten mee in aanraking komen. Je logo, website, visitekaartje, affiche,… vormen de initiële ontmoeting met jouw merk. Het is dus belangrijk dat je een blijvende indruk maakt en dat klanten zich jouw merk herinneren. Een herkenbaar logo met bijpassende huisstijl is onmisbaar hiervoor.

Beleving
Welk gevoel wil je oproepen wanneer mensen in aanraking komen met jouw merk? Hoe wil je gezien worden? Vertel ons je wensen en we ontdekken samen welke eigenschappen van je merk je kan uitspelen om deze ervaring op te roepen. Een sterke branding leidt tot een betere beleving voor je klanten en een voorsprong op je concurrenten.

Stabiliteit en groei
Een sterke branding met een kenmerkend logo en een krachtige visuele stijl zorgt er bovendien voor dat klanten jouw bedrijf meteen herkennen. Hoe duidelijker het is waar je merk voor staat, hoe gemakkelijker je klanten zichzelf identificeren met je merkverhaal. Een eenduidig en herkenbaar verhaal, zowel qua content als visueel, wekt vertrouwen op waardoor klanten steeds opnieuw voor jou kiezen.

wil je ook een marketingpartner die met je meedenkt over je branding, logo of huisstijl?

Laten we dan kennismaken tijdens een marketingbrainstorm. We bekijken graag samen met jou welke aanpak best werkt voor je project.

Wat mag je van ons verwachten?

Jij vertelt ons je verhaal, je dromen en je wensen tijdens een brainstorm sessie  en wij vragen je het figuurlijke hemd van je lijf. Na de sessie gaan wij aan de slag en werken we jouw merkidentiteit uit met een herkenbaar logo en een sterke huisstijl.

Ook al gedacht aan

Staat niet langer op zichzelf, maar is een belangrijk onderdeel van je globale aanpak.

Zet content in om een verhaal te vertellen, het vertrouwen van klanten te krijgen en om je community uit te bouwen.