Jouw marketingplan begint hier

Laten we kennismaken tijdens een brainstorm. We luisteren in dat gesprek graag naar je uitdagingen. Als er een match is met onze oplossingen en het klikt persoonlijk, dan vertellen we je welke meerwaarde we bieden op je marketingproject.

Een marketingbrainstorm is een goed startpunt als je:

Je marketing meer wilt organiseren, structureren en plannen
Beseft dat er iets moet veranderen aan je marketingaanpak maar je weet niet wat
Op zoek bent naar concrete verbeterpunten in je bestaande aanpak

Wat mag je verwachten van deze brainstorm?

Een globale visie

Na onze brainstorm is het duidelijk welke richting je uit moet met je marketing.

Praktisch advies

Theoretische modellen zijn handig om één en ander uit te leggen, maar onze brainstorm is vooral hands-on.

De juiste vragen

Door open vragen te stellen, goed door te vragen en te luisteren, komen we snel tot de essentie.

Eenvoudige concepten

We houden er van om complexe zaken te vertalen naar eenvoudige concepten.

Eerlijke feedback

Je kan rekenen op eerlijke feedback, ook al is dat niet altijd wat je wilde horen.

Kinderlijke verwondering

Door met een kinderlijke verwondering naar de dingen te kijken komen er vaak onverwachte inzichten naar boven.

Plan nu je brainstorm

Ik word het liefst gebeld
Vul je gegevens in

Je krijgt binnen de 48 uur een antwoord

Als je het formulier invult zal je gebeld worden om een brainstorm vast te leggen. We trachten dit steeds binnen de tien werkdagen in te plannen. We kijken er alvast naar uit om ons in je marketing te verdiepen.

Waarom een marketingbrainstorm plannen?

Een globale kijk op je marketing

Het startpunt van onze brainstorm zijn de marketingacties die je vandaag al onderneemt. Wat doe je goed en welke acties zorgen voor rendement? Daarnaast gaan we op zoek naar concrete verbeterpunten en onderzoeken we de mogelijkheden op maat van je bedrijf.

Een strategische marketingbrainstorm geeft je een globale kijk op je marketing. De output bestaat uit concreet advies waarmee je aan de slag kan.

Een creatieve insteek om je campagne te lanceren

Om te beginnen luisteren we naar de marketingcampagne of marketingactie die je wilt opzetten. Wat is je doelstelling en wie wil je bereiken? Heb je ook al nagedacht over de kanalen die je wilt inzetten en wat is je budget? Nadat de meest noodzakelijke vragen beantwoord zijn duiken we in het creatief proces. 

Een operationele marketingbrainstorm geeft je een frisse, creatieve kijk op campagnes die. De output bestaat uit concreet advies waarmee je aan de slag kan.